2012. november 20., kedd

Harmadik nap: Párszorszép, avagy ismerd meg jobban az apádat, Lucy!


CÍM: Párszorszép, avagy ismerd meg jobban az apádat, Lucy!
CSAPAT: Felix Felicis
KULCSOK: mandragóra, Farkas (Lupus)
KORHATÁR: 14 év
SZEREPLŐK: Lucy Weasley, Percy Weasley, Penelope Clearwater, Audrey Weasley, Molly
Weasley, Alcwyn Greyback, Luna Lovegood
FIGYELMEZTETÉS: Erotikus tartalom.
JOGOK: Minden jog Rowlingé, még mindig.
LEÍRÁS: Lucy Weasley vagyok. Vagyis a történetem egy része alatt Lucy Freezly. De ez egy bonyolult sztori, kezdjük inkább az elején. Minden egy Zsugorító főzettel kezdődött… Hát igen, valószínűleg nagyon elronthattam valamit, mert apám mellett kötöttem ki. Ez még mondjuk nem is lenne szokatlan, de én Percival Ignatius Weasley társaságában találtam magam 1998-ban. Még mindig nem emlékszem, hogy mit rontottam el, de szerintetek százszorszép vagy párszorszép kell a zsugorító főzetbe?

3 megjegyzés:

  1. Botkrisz írta:

    Kedves Író!

    Bevallom, olyan éjfél körül kattintottam a történetedre, gondoltam, elolvasom, és majd másnap visszatérek, hogy véleményezzem is. De annyira magával ragadott az egész történet, hogy szabályosan odaragadtam a képernyőhöz, és alig bírtam elvánszorogni tőle. Nem semmi történetet alakítottál Percy lánya köré, mai, modern köntösbe ágyazva, miközben az embert annyira magával ragadja Lucy stílusa, érzékeli, hogy ez már egy újabb generáció, de mégis ugyanaz a varázsvilág, ahol Harry Potter és a Weasley gyerekek is felnőttek.
    És Fenrir Greyback rokonát behozni a képbe, egyszerűen zseniális volt. Pláne, ahogy még kisebbekként ábrázoltad őket, és minden előítélet nélkül a kezükbe adtál egy későbbi kapcsolatot. Lucy visszaemlékezései nagyon tetszettek, hiszen olyan jól írtad le, olyan élvezhetően, hogy szinte ittam a szavakat.

    Az időutazós résznél teljesen hihető, hogy egy kamaszlány megpróbálja eltűntetni a jókora pattanást, és közben jókora galibát csinál. Ahogy Percyt ábrázoltad, az külön jó pont, mert annak ellenére, hogy én mindig olyan közömbösen viseltettem iránta, mint apa, ebben a ficben sikerült megkedvelnem.
    Örülök, hogy többet is megtudhattunk a Penelope-pal való szakításáról, azt valahogy hiányoltam az eredeti könyvekben. És hogy ebben még Lucy keze is benne volt, hát az egyenesen fenomenális. :D

    Luna feltűnése igazi meglepetés volt számomra, de így értelmet is nyert a mandragóra. Bár egy kérdés szöget ütött a fejemben. Miért van Lucy húgának asztalán szintén mandragóra-kivonat? Volt ezzel valami célod, ami elkerülte a figyelmemet, vagy csak véletlen egybeesés? Luna nagyon komoly volt, szinte sajnáltam, hogy az eredeti könyvekben nem szerepel többet, pedig az írónő is szerethette a karaktert, különben nem találta volna ki a jövőjét. Igazán szimpi szereplő a maga különc módján, persze csakis nálad, mert én EZT a Lunát kedveltem meg igazán.

    Hadd említsem meg, hogy bár nem tudom, kinek az érdeme az a kép, ami a történet mellé ki van rakva, de nekem nagyon tetszik, annyira illik hozzá, és ha könyv lenne, biztosan jól passzolna, mint borító. Én azonnal megvenném, ha meglátnám a boltban. Ha nem bánod, el is mentem a gépemre a sztorit, és ha kiderül a neved, azt is odabiggyesztem. És el kell mondanom, hogy az utolsó bekezdést imádtam a legjobban. Apa és lánya közötti kibékülés és kölcsönös megbocsátás.

    Összességében a pontok:
    Kulcsok beépítése: 5/5 pont
    Cselekmény: 5/5 pont
    Szereplők: 5/5 pont
    Stílus: 5/5 pont ( ha lehetne 6-ost is adnék :D)
    Tetszés: 5/5 pont

    Botkrisz, Kritika Klub (észrevételeiddel megtalálsz minket a Merengő Fanfiction Fórumán) ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Író! Ez a történet egyszerűen briliáns! Imádtam minden egyes betűt, szót, mondatot, sort!Lucy karaktere olyan szépen kidolgozott, és vicces. A kapcsolata Percyvel... teljesen valósághűre sikeredett. Lucy egy igazi kis lázadó. A másik két kedvencem Alcwyn és Luna volt. Az igazság az, hogy én Lunát annyira nem kedvelem, de a te történetedben roppant szimpatikus volt nekem. :)
    A történetvezetés pedig...minden elismerésem! Kiválóan felépítetted! Tetszik az is, hogy E/1-ben írtad, így Lucy stílusa nagyon jól érvényesül.
    Nekem is tetszik a szerkesztett kép, és tényleg minden, imádtam, imádom, és mindig is imádni fogom. Még pár szó a címről: ZSENIÁLIS!!!!!!!! Alcwyn kis beceneve tényleg ráillik Lucyre :)
    Szerintem a kulcsokat szintén nagyon jól beleépítetted a történetbe. Szóval tőlem egy megérdemelt tapsvihart kapsz :)

    Összességében a pontok:
    Kulcsok beépítése: 5/5 pont
    Cselekmény: 5/5 pont
    Szereplők: 5/5* pont
    Stílus: 5/5 pont
    Tetszés: 5/5***** pont

    Minnie

    VálaszTörlés
  3. Kedves Író!

    Lássuk csak. Azt hiszem, kérdéssel kezdek, mert tudatlan vagyok és feledékeny: Lucy és Alcwyn saját szereplőid vagy ismernem kéne őket Rowling nénitől? ^^'' (Hm, tudom, nem ártana újraolvasnom a hetedik kötetet, illetve utána szaglásznom az új generációnak. :D)

    A kulcsokat kitűnően beépítetted, egyikre sincs panaszom. :)

    Maga a történet szépen felépített, gördülékeny, egyszerűen olvastatta magát. :) Nagyon frappánsan repítetted Lucyt a múltba (bevallom, nem is számítottam rá, annak ellenére, hogy a tartalomban említetted ^^''), aztán mulatságos volt, ahogy elszerencsétlenkedett az apjával - de aláírom, kreatívan kivágta magát a helyzetből. :D Csak az zavart kicsit, hogy ilyen hamar megbíztak benne...
    Egyébként amit még furcsálltam az az, hogy Percy ennyire elítélte Alcwynt a Fenrirrel való rokonságáért - mintha ő maga is vérengző gyilkos volna. :S Mondjuk tény, Percytől valószínűleg tényleg kitelik az ilyesmi...
    Oh, még pozitívum: Percy és Penny szakítása meg a befejezés igazán klassz lett, imádtam! ^^

    Lucy abszolút szimpatikus volt, amolyan szeretni való kamasz, (mágusokhoz képest) átlagos gondokkal és hibákkal. Alcwyn karaktere is kellőképpen kidolgozott, már az ereiben folydogáló cseppnyi farkasvér levett a lábamról (ez egy Remus-őrülttől nyilván nem meglepő ^^''), aztán kedves volt tőle a párszorszép becézés, úgyhogy szuperpasi. :D Luna viszont nekem nem volt elég álmodozó - szerintem ő az a szereplő, akinél el lehet túlozni a hülyeségeket. :D

    A stílusoddal nincsenek különösebb problémák, csak arra döbbentettél rá, hogy a lányszemszögű E/1-től olyan érzésem támad, mintha egy tiniknek szóló filmbe csöppennék - kiváltképp, mikor még a pattanás is megjelent. :D Bocsi, nem sértés. ^^ És az is csupán egy segítőszándékú észrevétel, hogy néhol zavaróan sok volt a "vagy valami ilyesmi" mondatrész.

    Összegzek:

    Elsődleges kulcs: 5
    Másodlagos kulcs: 5
    Cselekmény: 4
    Szereplők: 4
    Stílus: 5
    Tetszés: 5

    Köszönöm, hogy olvashattalak! :)
    Puszi,
    Remie, Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán!)

    VálaszTörlés